Friday, March 16, 2007

Πρόλογος...


Είμαι μέσα στο σπίτι 10 μέρες και αναμένεται να είμαι ακόμα για πολλές.Έχω ρήξη πρόσθιου χιαστού και δεν μπορώ να πάω πουθενά.Η καταραμενή η μπάλα βλέπεις...αλλά δεν μπορείς να την κόψεις είναι σαν το οξυγόνο,τουλάχιστον για εμένα.Τι και αν έχασα ένα σημαντικό ταξίδι εξαιτίας του τραυματισμού,τι και αν δεν μπορώ να κουνήσω και δεν μπορώ να πάω πουθενά;τόσο πιο πολύ θέλω να ξαναπαίξω.Footballitis!!Μη έχοντας λοιπόν τίποτα άλλο να κάνω ξεκίνησα τη δουλεία αυτού του βλογ(blog),κάτι που το σκεφτόμουν καιρό τώρα χωρίς όμως να το παίρνω απόφαση.Οπότε εδώ είμαι,γράφω το πρώτο μου post με την συνέχεια να έπεται με διάφορα θέματα,πληροφορίες και οτι άλλο προκύψει.Έτσι και αλλίως χρόνο έχουμε αλλά και μεράκι.Enjoy!!

1 comment:

afterhours said...

Καλο ξεκίνημα μπόμπο..Εύχομαι να σου κρατάει ευχάρηστη συντροφιά.& περαστικά στο πόδι & από εδώ!